هدف اصلی طراحی سایت موفق
نوشته شده توسط : علی کمانکش

مطمئنا هدف یک طراحی سایت از ایجاد و تولید محتوا کسب درآمد از سایت می باشد و این امر فقط با به دست آوردن اعتماد کاربران به وجود می آید بنابر این هدف اصلی هر طراحی سایت برای طراحی و ارائه خدمات به دست آوردن و جذب کاربر می باشد. در این مقاله قصد داریم چند نکته که باعث جذب هر چه بهتر کاربر به سایت می شود را به شما معرفی کنیم. پس لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

طراحی سایت حرفه ای

 

سرعت لود طراحی سایت

سرعت لود سایت یکی از عواملی است که باعث جذب کاربر به سایت می شود. اگر سرعت لود در طراحی سایت شما خوب نباشد کاربر خسته می شود و سایت را ترک می کند. هر کاربر به طور متوسط حدود ۳ تا ۵ ثانبه برای لود لدن سایت صبر می کند ولی اگر لود نشد سایت را می بندد و دیگر به سایت شما باز نمی گردد.

 

ظاهر سایت

ظاهر طراحی سایت نیز باعث جلب و جذب کاربر به سایت می شود کاربران اگر از ظاهر سایت شما خوششان نیاید در سایت شما نمی مانند و سایت شما را بدون هیچ مکثی ترک می کنند. زیرا سایت برایشان هیچ نوع جذابیتی ندارد و کسل کننده است.

 

توجه به نیاز های کاربران

یک طراحی سایت موفق باید نیازهای کاربران خود را بداند و به آن آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند آنها را برآورده کند. اگر شما ندانید مخاطبان سایتتان چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند می توانیدآنها را برآورده کنید و نمی توانید در طراحی سایت خود موفق باشید.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: